مامانها جواب سلفریم اومده چطوره

تصویر
۱۷ پاسخ

عزیزم من همونم ک عکس سونو انتی مون شبیه هم بود
واقعا بچه ات دختر بود
مگه شماهم پیش معین الدین نرفته بودین برا سونو
اخه عکس سونو هامون خیلی شبیه هم بود

انشالله به امیدخدا

خانم هابی زحمت معلوم نمیشه ببینیدجنسیت چیه

این جواب ازمایش ان تی من است

تصویر

توراخدابرای من هم دعاکنیدفردامی خواهم بروم سلفری

خوبه عزیزم مبارکه دختره

این چجور ازمایشیه میشه یکم بگی ک جنسیت رو تو این هفته گفته؟ و اینکه ماهم میتونیم بریم یا دکتر مینویسه برای چی هست؟

دخمله مبارکه😍میشه هفته های زودترم داد؟

جوابش عالیه. مبارکه

چرا سلفری دادی؟ نینی دخمله قطعیه

خداروشکر خوبه .نینی هم دختره، سنا آزمایش دادید؟

من هم فردابایدبروم سلفری خداخودش کمکم کنه

سلام جوابش عالی

ولی دو صفحست. یک صفحشو نفرستادی

اینم صفحه دومش

تصویر

یک صفحه که فرستادی جوابش عالیه
جنسیتم دختر

چقد طول کشید تا جوابش بیاد؟

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۷ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان نیهان💕 مامان نیهان💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حسنا مامان حسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری