ولی مریم حتما شل ببند چون باعث میشه خونزیزیت زیاد شه اگ. محکم ببندی
بعد یه ماه
دکتر من گفت ۴۰ روز
من دکترم از همون روز گفت ببند
از لحظه اول سزارین به ما گفتند ببند تا 40م بستم
ده روز بعد از سزارین اول آروم ببند بعد کم کم سفتتش کن
بعد کشیدن بخیع ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.