خانما کی باید شکم بند ببیندم؟
#بارداری#نوزاد#شیرخشک

۲ پاسخ

از روز اول ببند درش نیار عادت میکنی به نبودنش من نبستم بخاطر گرما الان دیگه نمیتونم البته هوا هم گرمه ادم آبپز میشههه

من سر پسرم از همون روز بیمارستان بستم

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان آرکــــان🩵 مامان آرکــــان🩵 ۶ ماهگی