کسی از این سرلاک ب بچه اش میده؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم به داروخانه بگو برای 6ماه به بالا میخوام

عزیزم شما برای رفلاکس کیدیزول مصرف کردید؟

من‌میدم

سرلاک زوده بنظرم

برای بالای یکسال بدی بهش شاید حساسیت بزنه

برای بالای یک سالع

روش نزده یکسالگی؟

مگه نزده یکسالگی

سوال های مرتبط

مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی
مامان مهراس مامان مهراس ۱۷ ماهگی
مامان مامان جنید جان مامان مامان جنید جان ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۷ ماهگی