۵ پاسخ

نه بهداشت گفت از ۳۸ تب هش

نه عزیزم ۳۷/۸ ۳۷/۹ ۳۸ تبه

نه عزیزم ۳۷ و نیم میره برا شروع تب

نه تب محسوب نمیشه ولی کنترل کن

خیر ۳۷ به بالا تبه و اینکه بچه بی قرار باشه یا بیحالی داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان شکوفه گیلاس🍒 مامان شکوفه گیلاس🍒 ۲ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۶ ماهگی
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۴ ماهگی