۴ پاسخ

خودت عرق کاسنی بخور نبات زعفرونی استفاده نکن روغن حیوانی استفاده نکن و چیزهای گرم نخور بچه روهم گرم مگیر خونه متعادل باشه و شیر خشت از عطاری بگیر بنداز تو آب جوش حل ک شد از چای صاف کن رد کن با قطره چکان بده بخور و تند تند شیر بده

۸ که خوبه. تندتند شیر بدید بهش ادرار کنه میاد پایین ایشالا
ولی بازم کنترل کنید

8کمه کم کم خودش خوب میشه..
چیزهای گرمم نخور
شیرخشت کمی بهش بدین

یا دستگاه اجاره کن یاام داروش

سوال های مرتبط

مامان آقا آرتین👼🏻💙 مامان آقا آرتین👼🏻💙 ۱۰ ماهگی