مامانا کیا عدسی دادن به بچه هاشون؟؟

۸ پاسخ

من میدم
ولی از شب قبل خیس میکنم
پوستشو میگیرم
مطمئن باش دیگه دل‌درد نمیشه

من میدم بهش

من میدم بهش
عدسو قبل پختن یکم خیس میکنم
موقعی ک پخت میخوام بدم له میکنم عدسو

من همیشه میدم

من از شش ماهگی دادم

من از ۷ ماهگی دادم

خیلی خوبه هر وقت درست کنم میدم میخوره یه زره ام عصاره پای مرغ میریزم توش

من
سرمامیخورده بهش میدم

سوال های مرتبط