من از اول محلی ریختم بده بهش دیگه یبوست نمیشه
من الان یک ماه میریزم... نریزم یبوست میشه بعد از غذا
خیلی مقویه عزیزم ولی برا الانشون سنگینه
روغن حیوانی بده کره خوب نیس
محلی خوبه ولی ریسکش بالاعه همون پاستوریزه بهتره محلی ماه های بالا تر بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.