۴ پاسخ

منم تراوویتال اچ ا میدادم لپاش پر از اگزما شده بود دکتر عوض کرد اپتامیل پپتی داد انگار اب... بعد یه هفتست عوض کردم بچم خوشش نمیاد خیلی کم میخوره 😕

اره پسره منم لپش قرمز شده بود دکتر اپتامیل پپتی داد ولی در کنارش شربت نئوزینک داد برا وزن دهیش.وزنش خوب رفت بالا ولی در کل شیرش مثل آب میمونه صورت بچه تپل نمیشه منم خوشم نمیاد

اپتامیل پپتی مگه برا نوزادان حساسیت به پروتئین گاوی نیست ؟ خب اگه حساسیت داره باید همینو بدی یا پپتی جونیور پیدا کنی واسش

خب چرا نان عوض کردی

سوال های مرتبط