عزیزم سالمه هیچی نیست
اصل کار اون عدد mom هست ک زیر ۳ باید باشه از شما ۱.۹۲ هست .
احتیاط سلفری هم بده اما خیالت راحت باشه اگه تا حالا نزدیکانتون نداشتن سندرم نگران نباش چون ابن چیزا زمینه ارثی میخاد
جنسیت از روی ازمایش معلوم نمیشه
سونوگرافی انومالی بهت دقیق میگه
چون بالای ۳۵ هستی ریسک زده وگرنه چیزی خاصی نیست عزیزم
اکثر مادرای بالای ۳۵ سال ریسک میزنن سلفری میدن هیچی نیست
عزیزم ازمایشت ریسک زده باید سلفری بدی ولی نگران نباش چیزی نیست واسه اطمینان بیشتره
ریسک داری جنسیت مهم نیس برو ریسک داری آزمایش بذع
فک کنم بخاطر سنت باشه که ریسک زده
جنسیت نمیزنن
برای سندرم داون و تریزومی هست
به دکتر نشون دادی؟
باید سلفری میدادی
عزیز ریسک سندورم دان داری به جنسیت فعلا فک نکن
ولی باید سلفری بدی
نه جان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.