سلام خانما چندروزه خیلی شدید یبوست شدم میتونم شیاف استفاده کنم؟

۷ پاسخ

من انجیر و کاهو خوردم خیلی خوب بود

ب خودت سخت نگیر شیاف گلیسرین بذار عوارض نداره،راحت میشی بعدش

روغن زیتون ناشتا رو منکه خیلی جواابه

سعی کن آلوچه تو ابجوش خیس کنی هم الوچه رو هم آبشو بخور
عالیه

دکتر به من کپسول رژی لاکت داد

آره میتونی ولی انجیر بخوری کلا دفع میشه

آره شیاف گلیسیرین

سوال های مرتبط

مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسرهام🧿💙💙 مامان پسرهام🧿💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرم ودخترم مامان پسرم ودخترم هفته نوزدهم بارداری