کیا hcg زدن باردار شدن همون ماه علائمتون چی بود

۵ پاسخ

من ماه دوم باردار شدم
برعکس ماه اول علائمم خیلی کمتر بود ، فقط گهگاهی پهلو و زیردلم تیر میکشید

من زدم نشدم بدون اون و با رعایت لایف استایل این ماه شدم

من ماه دوم باردار شدم
علایم خاصی نداشتم
عکس دارو هام تو تاپیکام هست
برو ببین عزیزم
فقط از من به تو نصیحت بهش فکر نکن اصلا

منم دیروز زدم و اقدام کردم

درد سمت چپ

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم هفته سی‌ام بارداری
مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هشتم بارداری
مامان نورا ۴ مامان نورا ۴ قصد بارداری
هاریکا💕یاالله هاریکا💕یاالله قصد بارداری