مامانایه عزیز برای اسهال به بچه هاتون چی میدید ؟

۱۰ پاسخ

کیدی لاکت

شربت زینک سولفات
قطره بایولاکت
لعاب برنج

کنه ماست موز سیب زمینی آبپز

ماست و پودر سنجد و سماق

کیدی لاکت
او آر اس
زینک
پدی لاکت

پسر من اسهال شدید بود ها شدید با پودر پدی لاکت ۳ روز دادم روزی ۳ بار میریختم توی شیرش میخورد خوب شد توی ۳ روز هی کم‌ شد دبگ خوب خوب شد

نئوزینک و کیدی لاکت و او اراس . موز و سیب و کته ماست

کپسول یوموگی رو بریز تو ماست و ساشه کیدی لاکت
برای جبران کم آبی بدنش هم ORS بده

یه کپسوله برا بچها تو ماست میریزن

موز نارس له کن عزیزم
کته و ماست و نعنا

سوال های مرتبط

مامان 💋همتاجان💋 مامان 💋همتاجان💋 ۲ سالگی
مامان یزدان و نیلا مامان یزدان و نیلا ۲ سالگی
مامان برنج کوچولو مامان برنج کوچولو ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری