من حالت تهوع نداشتم .ویارمم خیلی کم سمت شوریه
تهوع کم داشتم
شوری و ترشی خیلی دلم میخاست و اصلا دلم چیزای شیرین نمیخاست،حتی بیسکوییت ساده هم نمیتونستم بخورم
از اخرا بهمن دلم شیرینیییی میخاستم😂
الان شوری و شیرینی و ترشی دوس دارم😂
دوغ هم خیلی دوس داشتم
ولی در کل ویار ربطی ب جنسیت نداره
حالت تهوع تا ۳_۴ ماه داشتم
ویارم شیرینی مخصوصا خامه و بستنیه
تا ۲۰ هفته داشتم ویارم شیرینی بود
تهوع داشتم وحشتناک دلم ترشی شوری میخواست
من خیییلی شدید تهوع داشتم همش زیر سرم بودم
با شیرینی هم حالم بد میشد
کلا دوغ و ترشی و لواشک و کیوی و.. میخوردم
حتی تو آب آبلیمو میریختم 😅
من ویارم شیرینی و مربای هویج هست ولی قندم میره بالا نمیتونم زیاد بخورم 🥹.حالت تهوع ام اصلا نداشتم
ن حالت تهوع نداشتم ترشی وشوری
من تا ۴ماهگی حالت تهوع داشتم از مرغ بدم میومد ویارمم ترشی و شوری بود
من فقد ترشی و تندی دوست داشتم
تهوع زیاد نداشتم
ترشی و شوری
من ویارشوری و تهوع اصلا نداشتم
خیر
نه ویار خوراکی داشتم نه تهوع
من تا۱۲هفتگی هم شباحالت تهوع داشتم هم صبح ها..عاشق دوغ وماست هستم
تهوع کم داشتم ویارم سوپ و لبنیات خوابممم خیلی کم شده
من از اول حالت تهوع هام و بالا اوردنم شروع شد الان بهتر شدم ویارم ی بار شوری ی بار شیرین و...😂
حالت تهوع اصلا نداشتم
ویارم هم شیرین بود هم ترص
ن تهوع داشتم ن ویار
من ویار شوری داشتم سرگیجه شدییییید ولی حالت تهوع نداشتم
اصلا حالت تهوع نداشتم ویارمم بیشتر شوری و ترشی بود
فقططط شیرینی و خیلی تنبل شدم
از ۶هفته تهوع شدیدم شروع شد صبح ها بالا میاوردم به شیرینی نمیتونستم لب بزنم
من كلا جمعا ٤بار تهوع داشتم دلمم فقط نون پنير گردو ميخاست البته ك ربطي ب جنسيت نداره تهوع بارداري
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.