سلام خانما ۴ ماه زایمان کردم لکه بینی دارم چرا

۲ پاسخ

من هنوز خونریزی دارم 🫤
دکتر گفت رحمت نازک شده هورموناتم بهم ریخته زمان میبره تا خوب شی

منم‌ تا چهار ماه داشتم بعد قطع شد

سوال های مرتبط