بعد زایمان اشتهام کمتر شده عادیه؟

۸ پاسخ

اره فکنم طبیعیه

مولتی ویتامین بخور اشتهات زیاد بشه

منم چهارده کیلو کم کردم الانم دوس دارم چاق شم بخاطر دخترم نمیتونم همه غذایی بخورم

منم اینجوری بودم روزای اول چون خونریزی داری ضعف میکنیم سعی کن چیزای مقوی بخوری من پنج روز بعد زایمانم فک کنم چهار پنج کیلو کم کرده بودم

من شیر خودمو میدم خیلی ضعف میکنم

منم اشتها ندارم ،اصلا نمیتونم چیزی بخورم🥲

اره من ۱۱ کیلو کم کردم بعد زایمان

اره عادیه

سوال های مرتبط

مامان ستیلا خانوم🩷 مامان ستیلا خانوم🩷 ۳ ماهگی