وزن بچه تو انومالی ۲۷۰ گرم خوبه اونایی که چندتا نی نی دارن میدونن

۱۷ پاسخ

عالیه

من ۲۲ هفته ۵۰۰ گرم بود فکر کنم ۲۷۰ گرم خوب باشه برای شما آلام برای من تازه شده یک و صد

ماشالله عالیه،من ۱۸ هفته ۱۷۰ بودم

چند هفته رفتی ؟
اگه ۱۸ تا ۱۹ هفته رفتی عالیع

17 و 6 رفتم 205 بود
برا 18هفته تمام ک رفتید خوب بوده دگ

من ۱۸ هفته و ۵ روز رفتم ۲۶۰ گرم بود

من ۱۷ هفته و ۶ روز ۲۲۰ گرم بود

من ۱۸ هفته و ۱ روز رفتم ۲۱۰ بود

من17هفته و6روز219گرم بود

ماشالله عاليه

اره خوبه

اره گلم خوبه

من 18هفته و 1 روز رفتم 230گرم بود

من ۱۸ هفته و ۱ روز ۲۲۰ گرم بود گفتن خوبه

ماشاالله خوب بوده

۱۸هفته ۲روز رفتم ۲۱۸ گرم بود

چند هفته رفتین انومالی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی روزهای ابتدایی تولد
مامان هایلین 💕🎀 مامان هایلین 💕🎀 هفته بیستم بارداری
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری