عالیه
چند هفته رفتید انومالی؟
۱۸ هفته و دوروز مال من ۲۳۰ بود
عالیه
عالیه سر دخترم برا من ۲۳۰ گرم بود
اره عزیزم خوبه ولی رژیم غذاییو رعایت کن اجیل بخور شیر بخور که خدایی نکرده هم قندنگیری مثل من هم وزن جنینت نیا پایین
يييسسسس🚶🏻♀️❤️
بستگی به ژنتیک و پدر و مادر داره ولی در کل خوبه
از من ک ۲۰۰بود کم نیس
اره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.