مامانای مهربون
وزن نینی تو آنومالی ۲۷۰ گرم خوبه ؟

۱۰ پاسخ

عالیه

چند هفته رفتید انومالی؟

۱۸ هفته و دوروز مال من ۲۳۰ بود

عالیه

عالیه سر دخترم برا من ۲۳۰ گرم بود

اره عزیزم خوبه ولی رژیم غذاییو رعایت کن اجیل بخور شیر بخور که خدایی نکرده هم قندنگیری مثل من هم وزن جنینت نیا پایین

يييسسسس🚶🏻‍♀️❤️

بستگی به ژنتیک و پدر و مادر داره ولی در کل خوبه

از من ک ۲۰۰بود کم نیس

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان Arsen وAsena 
🧜🏼‍♀️🧞‍♂️ مامان Arsen وAsena 🧜🏼‍♀️🧞‍♂️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان جوجو مامی🐣 مامان جوجو مامی🐣 ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری