امروز انومالی دادم۱۷/ هفته۶ روز۲۱۲ گرم خوبه ????نینی هم دخمل☺️

۵ پاسخ

آخی جوجو
مبارکه😍

عزیزم شما پیش الناز قاسمی رفتی سونو

منم همین هفته رفتم وزنش ۲۰۷بود گف کمه دکتر

بله خوبه مبارک عزیزم ب خوشی ❤

مبارکه
ان تی چی احتمال داده بود

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی روزهای ابتدایی تولد
مامان موفرفری مامان موفرفری هفته سی‌ودوم بارداری