از دکترت بپرس چ شیر خشکی بدی
شیرخشک هر چی میدی باید ای آر باشه واسه رفلاکس ولی داروخانه های مشهد این نوع شیرخشک رو فقط با اصل نسخه پزشک و شناسنامه نی نی میدن بگو دکتر بنویسه برات
عزیزم ببر دکتر
چندمدل شیرخشک هس ک هرکدوم میگن واسه یچیز خوبه
دکتر خودش بهترینشو تجویز میکنه براش ک اذیت نشه
ای ار باید بدی رفلاکس داره
یک کیلو بد نیست چون وزنم از دست داده روزای اول یک دویست یا سیصد اضاف کرده دختر منم همین بود بهداشت چی گفت وزنشو؟ب نظرم اگه نمیخای ازسینه بگیری فقط شیر خودتو چرب کن بعدم روزی دو سه بار بدوش هم زیاد میشه هم یده نی نی بخوره
اگه رفلاکس داره فقط ar بده هر نوعی
البته شیر خودت از همه چی بهتره باور کن حتی اگه لاغری مفرط بگیره
مغزیجات قرص امگا ۳ بخور هر روز شیرت چرب میشه وزن دهیش خوب میشه
شیرتو مقوی کن چرب کن
بنظرم ببر دکتر سونو بده
چون دختر منم اینجوری توی سونوگرافی مشخص شد رفلاکس شدید داره
دکتر هم شیرخشک رو عوض کرد و هم دارو واسه اسید معده داد
دکتر به من گفت گیگوز بده.هم رفلاکس داره هموزن کم میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.