سرما خوردم چه قرصی میتونم بخورم

۵ پاسخ

بری پیش دکتر خودت بهتره تا سرخود دارو بخوری

عسل و اویشن بخور

منمممم

آلتادین
استامینوفن ۵۰۰
من سرما خوردم رفتم دکتر اینارو گفت

استامینوفن ساده ۳۲۵

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۴ ماهگی
مامان یامین مامان یامین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی