۹ پاسخ

سلام عزیزم من هم مثل شمام همش لرز دارم ومیلرزم وزیر پتوام دارم میلرزم دکترم گفت این خودش یه نوع ویاره

سعی کن زنجبیل . خرما مخصوصا زیاد بخوری من خیلی سردم میشه خرما زنجبیل خوردنی خوب میشم فلفل هم گرمیه ولی میگن نخورین.
حالت تهوع هم داری؟
اولین سونو هست قبلا آزمایش دیگه دادی

منم لرز شدید دارم ولی حالت تهوع کم

سلام من فردا وقت سونو دارم از کجا بفهمم شکمی یا واژینال برا تشکیل قلبشه

منم خیلی سردمه و لرزش دارم با اینکه اصلا سرمایی نبودم😩

اینه نمیدونم چی نوشته

تصویر

منم خیلی سردم میشد و لرز میکردم همش تو پتو بودم.. ترش کردن هم طبیعیه...

سونو تشکیل قلب؟؟؟ شکمیه

لرز منم دارم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری