۷ پاسخ

عزیزم منم همین بودم اوایل تا سونو قلب لکه داشتم باز دوباره ۱۱ هفته هم شدم دو سه روز لکه داشتم و مثل شما هی میرفتم سونو میزدم میگفت همه چی خوبه
دکتر من گفته گاهی اوقات لکه بینیا بی دلیل
به من همش میگفت هر موقع لخته داشتی بترس سریع بیا مطب
کلا لکه بینی برام یه موضوع عادی‌میدونست😂

استراحت کن ۳ماه اول خطرناکه

منم دیروز رفتم سونو همه چی اوکی بود شب لک دیدم امروز باز رفتم سونو گفت هماتوم شده تو همین چندساعت

بچه ی اولته؟

هماتوم.کندگی جفت هیچی نداشتم

یاهماتوم داری یا بعضی لکه بینی هام بی دلیله

فک کنم همین سونوی واژینال

سوال های مرتبط

مامان nini مامان nini هفته بیست‌ونهم بارداری