منم موقع بارداری شکمم تا ماه آخر کوچیکه بود بچم وقتی به دنیا اومد 3کیلو وزن داشت اصلا به شکم نیست شاید تو پهلو هاته
نه بابا ربطی نداره من الان انقدر
منم خیلی کوچیک میگن نمیخوره ۹ ماه باشه شکمت ولی،۳۳ هفته ۱۹۰۰بود ربطی،ب شکم نداره من داخل پهلو حس میکنم
اونایی که میگنشکمت کوچیکه نفهمن
چه خوب ترک نخورده
البته منم الانشم شکمم کوچیکه ولی هفته پیش سونو بچم ۲۷۵۰ بود
عزیزم هفته ۳۱ یا ۳۲ میرفتی برای رشد ووزن جنین الانم میتونی بری خیالت هم راحت میشه
چرا ۳۲ هفته سونو نرفتی؟
حرف همه به یه ورت.اصلا سایز شکم ربطی به وزن بچه نداره.
اتفاقا شکمت خیلیم نازه و به اندازه شکم ربطی به وزن نداره
چه ربطی به شکم داره ماشالله تو۲۶هفته هم وزنش خوب بوده،حالامن ناراحتم که چراشکمم گنده است
ربطی نداره عزیزم منم شکمی ندارم شکمم کوچیکه ولی وزن بچم خوبه
منم همینم دقیقا
مگه شکمت باید چقد باشه ؟ منم دقیقا هم هفته ی تو هستم شکمم همینقده بچممخیلی درشته
عزیزم اندازه شکم و بچه بهم مربوط نیس
من ک اصلن شکم ندارم اینقددشوهرم باهم حرص میخوره ک فردا بچمون ریز نباشع
بچه اولته؟
ترکم خوردی اصلا
من تو یه شب زیر شکمم ترک خورد
خوب خواهر من یک سونو میرفتی خیال خودت راحت میشد
بچه ات نرماله عزیزم
به حرف افراد غیر متخصص اهمیت نده
اصلا سایز شکم ربطی به وزن بچه نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.