پیش ماما رفتم دست گرفت به شکمم گفت کوچیکه خیلی شاید از کیسه ابته و... گفت بخور حداقل به 2500 برسه ولی دکترم همیشه گفت نرماله رفتم سنو دیروز وزنش 1640 بود خداروشکر خوبه ولی خب شکمم ندارم منو هیلی ماما ترسوندن فقط به دکتر و سنو گوش کن
طبیعی هست امکان داره بچه تو پهلو هات باشه که شکمت بزرگ نشده
تو سنو وزن. وزن بچت میگن نگران نباش.. به شکم نگاه نکن... بعدشم شاید زدی پهلو بشتر
منم شکم ندارم
عزیزم ربطی نداره نگران نباش من بارداری قبلیم شکمم کوچیک بود ولی الان شکمم بزرگه اصلا ربطی به بزرگی وکوچیکی بچه نداره
مگه سنو ندادی بچت وزنش کمع ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.