۵ پاسخ

میگن تادوهفته باید سردوساعت یاسه ساعت بیدارش کنی

هفته اول هر دو ساعت ک قندش نیوفته بعدش خودش خود بخود پا میشه

من اصلا بیدار نکردم هروقت گشنش میشه بیدار میشه

یک هفته
بعدش خودش بیدار میشه

من اصن بیدار نمیکنم هر وقت بیدار بشه میخوره

سوال های مرتبط