۳ پاسخ

زیاد سرپا نبودی؟
منم این هفته هروقت سرپام کمر درذ مبگیرم بد استراحت خوب میشم

بله هم داره جا باز می کنه هم داره می چرخه

اخ منم ولی من کمرمم درد گرفته شدید

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان ترمه یِ من👩‍👧 مامان ترمه یِ من👩‍👧 ۱۱ ماهگی