۷ پاسخ

منم روز دهم انتقال منفی 😭
علائمی نداری؟

انشاالله مثبت میشه

ان شاءالله مثبت شه عزيزم

انشالله عزیزدلم
برای منم دعا کن

از خدا میخوام مثل من لحظه ای که حتی فکرشم نمیکنی با بیبی چک مثبت دلت شاد بشه

امیدوارم مثبت باشی پا قدمش خیر باشه برات برای همهتو این وضعیت عزیزدلم کاش نمیکردی

خیلی زود زدی عزیزم
به من گفت روز 17 انتقالت بزن

سوال های مرتبط