خانمای تبریزی باز زد حالتون خوبه

۱۸ پاسخ

وای😥😥خدایا مواظب مردم کشورم باش🤲🤲

خوبیم لعنت ب این طور خوب بودن😭😭😭

یا امام حسین خودت ب فریاد مردم برس

شهر مارو اگه یه ساعتی نزنن تعجب میکنیم. دیگه عادی شده صداها برامون

ن خصوصی باش اینجا همه میبین ک

تنهام میترسم یخورده بچتیم لطفا

بهم پیام بده لطفا تنهام میترسم

کرمانم ۲بار الان زد

کجارو زدع

مامان نورا میتونی به شمارم پیام‌بدی
9025709376

دوستان کسی هس با من چت کنه ‌من تنهام میترسم😕😕

خیلی افتضاح در و پنجره ها لرزید

اگ میشه عزیزم به شماره 9025709376 ی پیام بده بی زحمت برا خودمه

سلام مامان نورا من نمیتونم بهت پیام بدم واسه شمام همینجوریه

کجای تبریزو میزنن؟ جاهای نظامی؟

ی عزیزی خصوصی بمن پیام بده گهوارم پاشیده

تبریز وحشتناک میزنع چرا🥺

اره زد 2 بار

سوال های مرتبط