این بیشتر شیر هویج عزیزم😂😂😂
هویج باید له له کنی با ۱۰ سیسی شیر
عزیزم من سیب زمینی یا هویج رو اول توی آب میزارم خوب بپزه بعد که کامل پخت از آب در میارم میزارم داخل بشقاب با پشت قاشق قشنگ له میکنم یک کوچولو بهش شیر میزنم که غلظتش مثل فرنی بشه وتمام
چرا پوره هویج اینجوری دادی دلدردمیگیره🙂
هویج بذار رو پلو در حال دم کردن تا بخار پز شه بعد با صافی چای یا الک رنده ریز کن بعد قاشق قاشق شیرخشک بریز تا به غلظت فرنی برسه بهش بده
اصلا اصولی نیست عزیزم😁باید کامل بپزه با پشت قاشق له کردنی له بشه کامل اینجوری نه بعدش با ۳۰سی سی باید نگا کنی کم کم بریزی نه خیلی غلیظ نه خیلی رقیق
زیاد شیر نزدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.