۸ پاسخ

ددست استفاده کردی نترس

دیکلوفناک ۵۰رو نصف میکنن نه صد.خیلی بالا بوده
بعدش دیکلو واسه بزرگساله نه بچه .پروفن یا استا بگیر شیاف استامینوفن همیشه داشته باش واسه اینجور مواقع
ببرش دکتر

دمای بدنش عادیه...ممکنه ۶تا ۱۲ ساعت تب نکنه..حتما دیدی دماش داره کم کم بالا میره...بهش شربت استامینفن بده...اگه تبش شدید شد..به فاصله ۱ساعت بروفن بده..اینجوری کنترل میشه..دیگه دیکلوفناک نزاری باز.

چند ساله شه؟شیاف دیکلوفناک ۵۰ باید بزاری حالا نصف کردی اشکال نداره..ولی دیگه ۵۰ رو نصف کن بزار.در کل درست استفاده کردی.

نه دیگه نگران نشو نرمال شده بعدم واسش پاشویه کن این شیاف ر‌و نزار دیگه فقط شیاف استا کودکان مخصوص بگیر این مواقع تب بالا هر ۴ ساعت بزار همیشه باید تو خونه باشه بخاطر بچه… حالا تا دیدی یکم داغ شد پاشویه اب ولرم و سرکه کن حالا چه سرکه سیب چه سفید فرقی نداره حتی سیب بهتره… لازمم نیست پاشو حتما بزاری داخلش همین ک دستتو بزنی داخلش بزنی کف پاهاش و پاهاش و شکم و پیشونیش هی تکرار کنی کافیه

نه خب بدنش به دمای عادی رسیده بعداز تب بدن یخ میکنه نترس یه پتو سبک روش بزار داغش نکن دوباره تب میکنه

پتو بکش روش لرز نکنه

اب قند بهش بده

سوال های مرتبط