درد پریودی دارم چیکار کنم شدیده

۲ پاسخ

ولی من دردپریودی داشتم ۳۷هفته بستری شدم وسزارین اجباری شدم

ماه درده طبیعیه الکی ام بیمارستان نرو
من انقد رفتم فقط هزینه الکی ان اس تی دادم و یکسره ام معاینه شدم

سوال های مرتبط

مامان قرتی خانوم مامان قرتی خانوم ۱ ماهگی
مامان نورا و حسنا مامان نورا و حسنا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آقا کارن 🩵👼 مامان آقا کارن 🩵👼 ۸ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی