۱۳ پاسخ

الهی آمین
هر شب هر روز همه دارن خدا صدا میزن
پس کی صدامون میشنوه؟؟

الهی آمین به حق حضرت فاطمه تموم شه
واقعا چه عیدی شد من اینقدر برنامه ها داشتم واسه عوض شدن روحیه خودم خیلی وسیله خواستم بخرم که دیگه ذوق وشوقش رو ندارم

همین الان از بالاسرم موشک رفت اسراییل 🙄

نیم ساعت پیش نزدیک خونمون رو میخواست پهپاد بزنه که منهدم شد خداخودش به باهامون رحم کنه

الهی امین

نیم ساعت پیش طرف ماروزدن سه بارصدااومد ولی فاصلش باماخیلی بوددرحدی که صداویکم لرزش وحس کردم خدارحم کنه بجون خودمون وبچهامون

به امیدخدا

تهران فک نکنم

انشالله

انشالله 🤲🤲

خدا کنه تموم بشه هرشب این موقع آرومه یهو شروع می‌کنه به زدن

انشاالله😔

انشالا
الهی امین 🙏

سوال های مرتبط