۱۷ پاسخ

واى اين كار بردياس
منم اول دلم سوخت گفتم بزار بمونه اخرش كونم سوخت خواهر
چسب رنگ چوبو بلند كرد 😅😂

من چسب نمیزنم با مگنت های یخچالی میچسبونم

نه نکن بزار بمونه🥺

دختر من دور ور هفت سین کاغذپرکرده

کمدش بچسبون‌یا اتاق خودش دیگه

بگو بزنه به دیوار اتاقش

یخچال داغون میشه

قشنگه کهههه 😍

عزیزم ببخشید ی سوال بی ربط،یخچالت سایده یا دوقلو؟راضی هستی از مارک اسنوا؟

ای خدا😂😂😂
دختر منم اینجوریه ولی نه به این شدت

خوشلحالت باز میکشه..دختر من همش منتظره من بکشم اون رنگ کنه اصلا خلاقیت ب خرج نمیده

منم بچه ها میزنن رو دیوار

وای یخچال خونه ماهم پره😂😂خودم دلم نمیاد بردارم یکیش میوفته فوری برمیداره میزاره سرجاش

😍
منم این روزا بیشتر بهش بها میدم

وااا دختر من همچی نیس پس کی بود میگف پسر بچه ها شلوغن

الهی عزیزم چندسالشه؟

پسرمنم همینه دایناسور کشیده چسبونده دیوار کسی جرات نداره در بیاره 🫤

سوال های مرتبط