۴ پاسخ

انقباضات اگ نزدیکه آره حتما من سر دخترم سی و پنج هفته با انقباض بدون درد زایمان کردم این بارداریمم با انقباض بدون درد یک سانت باز شدم هفته سی و سه ک خدا رو شکر با دارو دو شب بستری شدم انقباضام کم شد

نه عزیزم اما موقع چکاپت ب دکترت بگو خودشم تشخیص میده

فک نکنم من چند روزی داشتم باز امروز هیچی نداشتم

انقباض چطوریه میشه بگید

سوال های مرتبط