۱۱ پاسخ

من کلا با شیر خشک مخالفم مگر اینکه واقعا شیر نداشته باشی و مجبور بشی شزر خشک بدی

شیر خشک به وفور هست اما متاسفانه داروخونه ها نمیدن وگرنه از نظر تولیدش که مشکلی نیست

من شیر خودمو میدادم هی هرکی میرسید میگف شیرخشکم بده فلان .چون بچم ریزه میزه بود دو ماهه ک شیر خشک بهش میدم دیگه شیر خودمو کم میخوره فقط وقتایی ک خوابه.داروخونه ها هم بیشتریا ندارن شیرخشک.منم اشتباه کردم

دقیقا منم

خوب اونوقتم باز جنگ شد اون شیر با اون استرس به چه درد بچه میخوره منم شیر خشک دادم چون داشتم دخترم را واسش شیر میدوشیدم محل زندگیمون صدا وحشتناکی اومد تا چند وقت تو شوک بودم چه برسه بخوام شیر بدم نشد واقعا

هیچی مثل شیر مادر نمیشه

ایشالا شرایط خیلی بد نمیشه اما بازم خیالت راحته ک بچت غذاخور شده میتونی جور دیگه بهش تغذیه برسونی

من پشیمون نیستم چون واقعا شیر نداشتم
مخصوصا موقع های جنگ شد شیرم خشک خشک شد

منم دقیقا همینم 💔

اره شاید گیر نیاد انبارم کنیم شرایط اضطراری مجبوریم فقط جونمون رو برداریم بریم

چرا چیشده

سوال های مرتبط