عزیزم تو خودت با شوهرت برو به اون کاری نداشته باش
من باشم ازشون کلآ فاصله میگیرم قهر نمیکنم که کدورت پسش بیاد فاصله میگیرم و با خانواده خودم رفت و آمد میکنم بیشتر یا با دوستای خودم
اگه می خواین برین باهم باشین
اگر نخواستی بری دلیلشو به شوهرت بگو
ازش بخواه که اونم نره
این طوری پشت سرت ازت بد نمیگن
میگن که نمیتونن بیان
مجبور میشن که برای مجالسشون دعوتتوکنن
هیچ وقت نذار شوهرت نتها بره
ببین انتظار نداشته باش،اینجوری ناراحت هم نمیشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.