۱۲ پاسخ

شیاف بزار به پهلو چپ دراز بکش فردا در اولین فرصت برو سونوگرافی

دارم میرم بیمارستان دعا کنید

عزیزم نترس برو فقط سونوگرافی چون دکترم بری میخواد بگ باید سونو شی
سونو همه چیزو مشخص میگنه

یه شیاف پروژستزون بزن و در اولین فرصت ک دکترت اومد برو پیشش

هماتوم داری ؟؟
شاید اگه هماتوم داشته باشی دفع شده باشه
و اینکه لکت قهویی هستش یا قرمز هستش
من تو ۹ هفته اینا لکه بینی داشتم قهویی رنگ بود به دکترم گفتم دکتر بود هماتوم داشتی دفع شده از اونه

برو نزدیکترین بیمارستان زنان

منم داشتم استراحت کن اگر شیاف پروژسترون داری استفاده کن

برم بیمارستان یا شیاف بذارم؟

برو بیمارستان
اگرم نمیتونی بری استراحت کن فردا صبح برو

استراحت کن اگ دیدی ادامه داشت برو دکتر

خونه یا لکه بینی ؟

برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری