پسر منم اول ببلاک کامفورت گف بدم برا کولیکش بعد کولیک خوب شد گف حالا ببلاک ۱ شروع کن رفتم سهمیه ببلاک ۱ گرفتم ۱۰ تا قوطی شروع شد رفلاکس گرفت🤦🏻♀️
الان دیگ گف ای آر بدم سهمیه این ماهشو همشو ای آر گرفتم
البته باید یکماهی بگذره تا متوجه بشی دقیق وزن گرفته یا نه
ولی نترس وزن میگیرن چون هر شیرخشک متناسب با معده بچه درست شده و اصلا امکان نداره ک بچه وزن نگیره
من میگم همینقدر ک اذیت نشه معدش اذیت نشه خداروشکر وزنش کم کم خوب میشه عجلهای برا بزرگ کردن نیست فقط با ارامش و سلامتی بزرگ شن🥹🤲🏻
ببلاک ای ار روچجوری میدین؟اخه خیلی غلیظه
وزن گیری و دفع مرتب نشونه ساختنه.
البته باید ۵،۶ روز بدی بعد نتیجه گیری کنی
گلم دارو هم میدی برای رفلاکس؟
اگه یبوست یااسهال نشه و وزن گیریش مختل نشه اوکیه منم اونو میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.