من زایمان قبلیم پنج اسفند تاریخ زده بودن بعد رفتم ماما گفت اگه دردت نگرفت تا پنج روز دیگه برو رفتم و با امپول فشار زایمان کردم منم 40هفته بودم
شما هم الان یا برو دکتر یا ماما
تا اخر ۴۱بهت فرصت میدن دردا شروع شه ،بهتره هفته اخر هر روز چک شی
یا درداشروع میشن یا بستریت میکنن با آمپول فشار زایمان میکنی
۴۰هفته مگه نباید بستری شی چرا تا ۱۶اسفند باید صبر کنی؟؟
صبر کن به نظرم... تا ۴۲ هفته وقت هست، ولی خب به دکترت هم بگو
دردت ک نمیگیره یه روزه.طبق تاریخ زایمانت ک ان تی زده برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.