منم سزارینم ولی تاریخ انتی زده ۲۵تیر
دوماهه پیش دکترم نرفتم .نمیدونم تاریخ زایمانمو کی میزنه
برا من گفت 9تیر استرس دارم دردم نگیره همش دراز کشیدم
معاینه میکنن ببین چطوری اگ اوکی باشه امپکل فشار میزنن
منم گفته تا پانزدهم تیر
بچه اول هستی؟واسه طبیعی؟؟
منم 14تیرم الان درد دارم
از امشب هم گل مغربی میخوام استفاده کنم
کدوم بیمارستان میخواید برید؟
طبق انتی گفت ۱۴ تیر؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.