۸ پاسخ

منم سزارینم ولی تاریخ انتی زده ۲۵تیر
دوماهه پیش دکترم نرفتم .نمیدونم تاریخ زایمانمو کی میزنه

برا من گفت 9تیر استرس دارم دردم نگیره همش دراز کشیدم

معاینه میکنن ببین چطوری اگ اوکی باشه امپکل فشار میزنن

منم گفته تا پانزدهم تیر

بچه اول هستی؟واسه طبیعی؟؟

منم 14تیرم الان درد دارم
از امشب هم گل مغربی میخوام استفاده کنم

کدوم بیمارستان میخواید برید؟

طبق انتی گفت ۱۴ تیر؟

سوال های مرتبط