من وقتی وارد سه ماهگی شد سوراخ کردم
هروقت خودش دلش خواست😄
بستگی به لاله گوش داده ،بزرگ باشه ۳ ماهگی و الا ۶ به بعد میشه
اما خودم منتظرم کنترل کامل رو دستاش داشته باشه گه گوشواره هاش نکشه یه وقت آسیب بزنه به خودش
من تو ۴۲ یا ۴۳ روزگی سوراخ کردم بعد پماد تتراسایکلین زدم اصلا مشکل نداشت الانم از همین گوشواره معمولی ها ب گوششه چون فعلا سخته طلا بگیرم 😂
دکترمیگفت پنج شش ماهگی به بعد خوبه من دخترم ۶ماهگی سوراخ کردم الانم خوب شده طلاهاش انداختم چون بزرگترمیشن بیشتر میفهمن گناه دارن
من سه ماهگی
من دوماهگی سوراخ کردم اگه طلا بندازی خیلی زود خوب میشه
من دوهفته پیش سوراخ کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.