مامان ماهلینم اکانت دیگم مسدود شد درخواست بده
از یکشنبه آره ولی فردا تعطیلی رسمی اعلام کردن
از یکشنبه همه بازن .فردا شعب کشیک بازن
برا ما بازن از ساعت ۹ تا ۱۲ گفتن
اره سمت ما که زنگ زدن گفتن ما هستیم
اره مرخصیاشونوحتی کلا لغو کردن بخاطر این شرایط چون نیروی درمانن
مرکز های اصلی بازن
یکشنبه باز میشن
انشالله از یکشنبه بازن
ن فردا تعطیل رسمیه
فککنم از فردا همه جا بازباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.