کدوم شهری عزیزم😢😢😢بمیرم 😩
یه چشم اشک یه چشم خون برای هم وطنام
چه گناهی داریم به درگاه خداوند که باید این روزا رو ببینیم
کاش حداقل دشمنمون دشمن با عدالتی بود کاری به زن بچه بیمارستان خونه های مسکونی نداشت 😭😭😭😭
بگردم براتون
با دیدن این تاپیک جز اشک ریختن کاری از دستم بر نمیاد
خدایا میدونم صدای من رو دوست نداری
اما به حق بنده های خوبت به فریادمون برس 😭😭
صبح دخترم گفت مامان بیابغلت کنم
نمیدونید چه حالی شدم
پدرمادرای بچه های میناب چی کشیدن بمیرم برادلهای مادراشون باهزارامیدبچتوراهی مدرسه کنی
فکرمیکردن اخرین بوسه باشه اخرین آغوش باشه اخرینها........خدایابه دادمون برس کم بدبختی کشیدیم الانم جنگ....😭😭😭
الهی بگردم برات دوست ندیده من، قلبم پیشته♥️
منم خسته ام دلممیخواد فقط تموم بشه، فقط تموم بشه
من دیشب مردم و زنده شدم
جوری انفجار بود ک سالن خونه روشن شد انقد زدم تو سر خودم و گریه کردم😭
خدا بهمون رحم کنه ب خیر تموم بشه فقط
الهییی🫂😭
همه هم همینیم من خیلی حالم بده کی میخوادددد تموم شه بسههه دیگه چرا خدا یه رحمی نمیکنه کجاس😓😭
اخییی عزیزم چ دردناک 😭😭خداروشکر سالم موندین❤❤
چقدر وحستناک عزیزم
چرا نمیایین شهرستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.