پیاده روی کردم امروز دوش ابگرم گرفتم فعلاک هیچ خبری نیس الانم میخام گل مغربی بزارم دیگه یک روزم نمیتونم تحمل کنم.الانم حالت تهوع دارم نمیدونم چرا
نشستم ب در نگاه میکنم بلکه دردام شروع بشه
هیچ من ک دیگ حوصله تلاش کردن واسه زایمان رو ندارم میدونم دیگ بدون درد میرم🥴فقط دعا میکنم بهم سخت نگذره بتونم زایمان کنم اصلا دیگ از ذوق و شوق افتادم انقد ک دردم نگرف
هیچی استرس این شرایط یکشنبه هم باید برم برای زایمان بستری شم
واله استرس گرفتم نمیدونم چیکار کنم بچم امروز کم تکون میخوره زود زود سفت میشه نمیدونم چیکار کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.