۶ پاسخ

یجا گفته بودی کوچولوت باوزن ۴کیلو بدنیا اومده طبیعی اوردی؟؟؟

خستگی روز و بچه داری ‌و کلا تو بازی عصر و شب تولید شیر بخاطر پرولاکتین پایین کمتر میشه.نصفه شب و سر صبح اوج زمان پرشوری هست

من احساس میکنم شب چیزی نمیخوریم واسه اونه چون روز چای و آب آدم زیاد میخوره

من شنیدم از عصر به بعد شیر کم میشه اما سنگین تر که بچه زودتر سیر بشه و سنگین بشه بخوابه

استرس من شیرم کم شده

منم همینجوری میشم

سوال های مرتبط