۱۸ پاسخ

نه عزیزم سخت نیست
پسر من تب کرد ولی خداروشکر زیاد بی قراری نکرد

خیلی سبکه

خیلییی بهتر از دوماهگیههه
پسر من فقط وقتی واکسنو زدن گریه کرد ولی بعدش اصلاااا
ولی یه کوچولو تب داره انگار فقط باید حواست باشه😍

پسر من روزی که واکسن زد تا شب بهونه گرفت درد داشت ولی فرداش خوب بود
در کل واسه پسر من دوماهگی راحت تر بود

منم سه یا چهارشنبه میبرم میزنم😑

من هفته پیش زدم فقط موقع زدن خیلی گریه کرد بعدشم حتی تیم نکرد😉

نه فقط یکم تب می‌کنه که باید استامینوفن بدی سروقت

بچه منم ۲۳ واکسن داره

منم یکشنبه قراره بزنم
ایشالا که راحت باشه

پاش یه ذره درد میکنه و سفت میشه واکسنش دو سه روز اینجوریه بعدخوب میشه

برا دختر منم سبک بود فقط استا به وقتش بده. تبشم چک کن مرتب.

چرا دو دل عزیزم
چرا مد شده واکسن نمیزنن

خیلی راحته

واسه دختر من خیلی سبک بود اصلا تب نکرد برعکس ۲ ماهگی

نه خدایی از ما خوب بود راحت تر از ۲ ماهگی بود

عع 🤭دختر منم همسن دختر شماس
۵شنبه نوبت واکسنشه

خیییلی سبک بود برای دختر من

ایشالا آسون میگذره واسه کوچولوت و خودت

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۱۵ ماهگی