۸ پاسخ

بیومیل ۳بگیر

نیست اصن من سوپرامیل گرفتم

۲بگیر. اونقدری تفاوت ندارن جدولشون رو که مقایسه کردم.

اره نیست نان بگیر بده

۲ بده
من هنوز دارم ۲ میدم

دکتر به من هم گفت ۳ نبود ۲ بده مشکلی نداره

واای ماهم از صبح دنبال ببلاک 3میگردیم نیست
داروخونه شهرمون گف دعا کنین تا عید برسه گف شیر دیگه بدیم نگرفتم گفتم خدایی نکرده مریض میشه چون پسرم از اول فقط ببلاک خورده شیر دیگه ندادم

من ک کلا ۲ میدم دکترش گفت مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۱۴ ماهگی