بیومیل ۳بگیر
نیست اصن من سوپرامیل گرفتم
۲بگیر. اونقدری تفاوت ندارن جدولشون رو که مقایسه کردم.
اره نیست نان بگیر بده
۲ بده
من هنوز دارم ۲ میدم
دکتر به من هم گفت ۳ نبود ۲ بده مشکلی نداره
واای ماهم از صبح دنبال ببلاک 3میگردیم نیست
داروخونه شهرمون گف دعا کنین تا عید برسه گف شیر دیگه بدیم نگرفتم گفتم خدایی نکرده مریض میشه چون پسرم از اول فقط ببلاک خورده شیر دیگه ندادم
من ک کلا ۲ میدم دکترش گفت مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.