با سرکه. سرکه توی سه تا مخزنی که برای پودر و ایناس میریزم یکمم بین لاستیک داخل دیگه میریزم. خمیردندان به داخل شیشه درش میزنم و میزارم روی حالتی که مخصوص شستن لباسشوییه. بعد که تموم شد جا مودریشو درمیارم میشورم لاستیک تمیز میکنم . قسمت پایین لباسشویی هم باز میکنم و شلنگشو درمیارم آب های کثیف بیاد بیرون و لباسشویی رو دستمال میکشم
قرص مخصوصش رو میندازم و با دمای بالا روشن میکنم خالی کار میکنه
بعدش هم درش رو باز میذارم که خوب خشک بشه
با جرمگیر ماشین لباسشویی
دو لیوان سرکه سفید بریز . بعد یه دکمه داره مخصوص شستن دیگ و لوله های ماشین هست اون و بزن . داخلش هم لباسی نریز خالی بشوره
پودرجرمگیرمیریزم
من قرص جرمگیر میندازم
یبار با قرص
یه برنامه هم داره لباسشوییم خودش خودشو میشوره
یه پودری هست مخصوص جرمگیری
سرکه و جوش شیرین ریختم برای اولین بار شست خوب بود
ی قرص جرم گیر میندازم
با قرص جرمگیر لباسشویی
من نکردم تا حالا ولی به قرصی هست برای جرم گیری ماشین لباسشویی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.