۱۲ پاسخ

با سرکه. سرکه توی سه تا مخزنی که برای پودر و ایناس میریزم یکمم بین لاستیک داخل دیگه میریزم. خمیردندان به داخل شیشه درش میزنم و میزارم روی حالتی که مخصوص شستن لباسشوییه. بعد که تموم شد جا مودریشو درمیارم میشورم لاستیک تمیز میکنم . قسمت پایین لباسشویی هم باز میکنم و شلنگشو درمیارم آب های کثیف بیاد بیرون و لباسشویی رو دستمال میکشم

قرص مخصوصش رو میندازم و با دمای بالا روشن میکنم خالی کار می‌کنه
بعدش هم درش رو باز میذارم که خوب خشک بشه

با جرم‌گیر ماشین لباسشویی

دو لیوان سرکه سفید بریز . بعد یه دکمه داره مخصوص شستن دیگ و لوله های ماشین هست اون و بزن . داخلش هم لباسی نریز خالی بشوره

پودر‌جرم‌گیرمی‌ریزم

من قرص جرمگیر میندازم

یبار با قرص
یه برنامه هم داره لباسشوییم خودش خودشو میشوره

یه پودری هست مخصوص جرمگیری

سرکه و جوش شیرین ریختم برای اولین بار شست خوب بود

ی قرص جرم گیر میندازم

با قرص جرمگیر لباسشویی

من نکردم تا حالا ولی به قرصی هست برای جرم گیری ماشین لباسشویی

سوال های مرتبط

مامان مهرسام کوچولو مامان مهرسام کوچولو ۱ سالگی