بچه ها خارش شدید شکمو چکاربایدکرد ۳۴هفتم

۵ پاسخ

اروم بمالم باروغن برا بچه ها عیبی نداره؟

فقط نخارونی و چرب کنی

چرب كن با روغن زيتون. نخارون شكمت داره ترك ميخوزع به خاطر همونه

اصلا دست نزن بهش جاش میمونه چربش کن باکف دست اروم بکش روش

فقط میتونی مرطوب نگه داری شکمت رو با روغن زدن و مرطوب کننده زدن همین چاره دیگه نداره بخارونی هم کلا ترک میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان ۲گل پسر مامان مامان ۲گل پسر ۲ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نی نی🫄 مامان مامان نی نی🫄 روزهای ابتدایی تولد