اروم بمالم باروغن برا بچه ها عیبی نداره؟
فقط نخارونی و چرب کنی
چرب كن با روغن زيتون. نخارون شكمت داره ترك ميخوزع به خاطر همونه
اصلا دست نزن بهش جاش میمونه چربش کن باکف دست اروم بکش روش
فقط میتونی مرطوب نگه داری شکمت رو با روغن زدن و مرطوب کننده زدن همین چاره دیگه نداره بخارونی هم کلا ترک میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.